Як повернути чоловіка. Золоті оплески Буковини, день 8.2


Восьмий день VI регіонального фестивалю комедії “ЗОЛОТІ ОПЛЕСКИ БУКОВИНИ”; “Як повернути чоловіка”, Тернопільський академічний обласний український драматичний театр ім. Т.Г.Шевченка.

Музична комедія, але уся музика – під “фанеру”; і навіть “фанерні” вокали явно недотягували.
Сюжет такий: дружина поснідала у ресторані з другом сім’ї, а ревнивий чоловік подумав, що це зрада; випитував метрдотеля і показував фото – але той цього друга “не впізнав” за 300 доларів. Чоловік розізлився і пішов з дому.
Дружина з подругою (подруга – дружина друга, з яким снідала) – верніше, ця подруга – придумали як повернути чоловіка: він дуже хотів дітей, а дітей у них ще не було. То й вирішили сказати йому, що дружина народила йому сина. А сина перед цим всиновити. “Але ж для цього треба буде чекати майже 9 місяців!” – вигукує покинута дружина.
Сказано – зроблено: через “майже 9 місяців” пишуть телеграму чоловікові, що в нього народився син. Той прилітає на радостях на день раніше – а сина ще немає. Потім з’являється, але директор притулку вимагає його назад. Намагаються підмінити його на іншу дитину (взяли у прачки), чоловік застукав – збрехали, що друга також його. Аналогічним чином за хвилин 15 чоловік уже мав ТРИ сина, двоє з яких були дівчатками-близнючками.
Звісно ж, усе розкривається – і що діти не свої, і хто з ким снідав; і усі усіх прощають.

Фото, обговорення:


Метрдотель “не впізнає” людину, яка снідала у ресторані з дружиною героя

“Якість звука виросло з минулого разу. Актори з мікрофонами – довелося звикати до цього, хвилин 20. Посил “діти, діти, народжувати більше дітей” – супер”
“Балет злегка не дотягнув, те ж стосується й співів””Гарний приклад вистави для фестивалю комедії: легко, змістовно, гарна гра акторів; мікрофони дійсно зайві”
“Вражена! Вистава дуже талановитого режисера; вражена дуже приємно; актори грали чудово!”

Галина Канарська: побачила пана Ячмінського на сцені – це найбільше досягнення.
Для мене це естетика 70-х років, хотілося би більш відповідну часу виставу; по часу вона мені не відповідає – але глядач такого теж хоче.

Алла Підлужна: чиста комедія положень – вирішили переробити її в мюзикл. Жанр мюзикла зробив такий спосіб існування акторів коли вони не між собою спілкуються, а через глядацьку залу.
Відчуваєш себе дурно обдуреним.
Актори викладаються, хочуть, роблять свою справу чесно і по мірі можливості талановито.
Непереконливо – як для глядача, так і для професіонала.
“Провінціалізм” – мене це не влаштувало, саме це. Провінціалізм – не тому, що не з Києва театр, зовсім ні: у Києві зараз 70% вистав страждають на провінціалізм.

Ірина Вишневська: люди вражені, я теж вражена – але по-іншому: несмак, мішанина, світло, дискотека… усе надто голосно. Нецікаво мені було.
[это на расстрел похоже! – глядач]

Петро Колісник: вистава – яскрава, барвиста, динамічна; одразу запропонували глядачеві “розслабитися і отримувати задоволення” – бо ми “ніби й самі не дуже віримо в те, що граємо; трошки любимо, трошки ненавидимо, трошки переживаємо: граємось!”
Глядач гарно сприйняв цей хід.
Балет – зрозумілі усі проблеми, з якими стикається театр… і повчати, давати поради – не будемо. Хотілося б бачити в балеті хлопців – струнких, а не в такій формі як ви.
Технічний бік: прірва між фонограмою і живим звуком!
Зрозуміло, що не від хорошого життя доводиться це грати; бажаю вам хорошої драматургії, і глядача – який не жде, що ви його просто розвеселите; а такого – що буде працювати разом з вами, думати – про те, що треба щось міняти в театрі, в суспільстві.

Таким був восьмий фестивальний день (половина друга).

Яким був сьомий – дивимось і читаємо,
Яким був шостий – пригадуємо тут,
Яким був п’ятий – все тут,
Яким був четвертий – бачимо тут,
Яким був третій – дивимося тут
,
Яким був другий – читаємо тут
;
яким був перший – тут.

Не забуваймо дивитися АФІШУ Фестивалю; а після вистави – писати свій відгук у спеціальну книгу в фойє першого поверху; також – брати участь в обговоренні вистави у фойє другого!
Квитки продаються в касі театру за адресою вул. М.Лисенка, 2.
Каса працює з 11.00 до 14.00 та з 17.00 до 19.00
Телефони для довідок: 55-17-14, 52-50-85.

А завтра – ОСТАННІЙ фестивальний день і “ШВЕЙК”, Національний академічний драматичний театр ім. І.Франка (м. Київ).

Гарного завершального фестивального дня!

  • Pingback: Twitter Trackbacks for Як повернути чоловіка. Золоті оплески Буковини, день 8.2 | Буковина online [bukovynaonline.com] on Topsy.com()

  • М.А.

    ну… відіграли – та й добре…

    до речі, до драматургії (як у пана Колісника) претензій якраз нема – легенька веселенька п'єска. Якраз для фестивалю комедії. А виконання – дуже посереднє, як на мене. Вільям і Джиммі доволі гарно виглядали, Кетті – просто вродлива, а для актриси цього, мабуть, замало, Меджі не підходить для цієї ролі за віком (перепрошую, але хтось має це сказати). А везти з Тернополя для порятунку вистави аж народного артиста (!) – нерозумно, тим паче, що помітно було – йому в його віці просто вже важко… Гарна знахідка – з фотографіями дітлахів. Непогано танцювали. А співати можна було і вживу – якось же це робили в старі добрі часи справжні професіонали.





ТЕҐИ:
internet Literatur Cafe Анонс Буковина Література Мистецтво Новини Освіта Охорона здоров’я Події Політика Святкове Статті Театр ім. О.Кобилянської Художній музей Чернівці афіша в Україні виставка вшанування пам’яті презентація прес-конференція прес-реліз фестиваль фото